Och där..

for även denna helg iväg bara sådär..
Jag vill verkligen inte jobba imorgon, jag ogillar verkligen måndagar! Usch, skulle kunna hoppa direkt till tisdag.

Den här helgen har varit rätt lugn.
I lördags åkte vi först till Skärholmen och köpte present till Melicia som fyllde 5 år. Sen hittade jag lite kläder till mig själv för ovanlighetens skull.

Sen åkte vi direkt till kalaset där det var mycket barn. Runt 13 st med Tindra och Alicia. Så det var roligt och livat! :)

Jätte fint kalas och Melica blev så glad när hon öppnade presenten från oss. Vi hade köpt ett Frost påslakan till henne. Så nu kan hon sova gott precis som Elsa. :)

Sen idag tog Thomas tjejerna och åkte ut till Värmdö till min morbror. Dom skulle kolla nåt på hans bil. Så jag var ensam hemma och låg i soffan och glodde på min serie "Supernatural". Så spännande! Är på säsong 8 nu.

Sen började jag med middagen som bestod av kalops och fixade även i ordning korvstroganoff så jag slipper laga middag efter jobbet när man kommer hem sent. Skönt att ha det avklarat! :)

Nu ska jag strax gå och krypa till sängs!
Hoppas ni andra har haft en bra och skön helg.

puss och kram ♡

Kommentera här: