Puh!!!

Rackarns lilla unge!!
Det tar år och dar innan Tindra kommer i säng och ännu längre tid för henne att somna. Halva kvällen går åt att sitta brevid henne och sjunga, dra mina händer på hennes mage och rygg. Sen när man äntligen kan slänga sig på soffan och njuta dom sista timmarna innan man själv ska gå och lägga sig. Jo vem står då i dörröppningen. En liten Tindra som INTE alls vill lägga sig. Dubbelsuck!! :/
Det har aldrig varit såhär jobbigt att lägga henne på kvällarna förut. Hon har blivit som förbytt. Och hon vaknar varje natt också och kommer in till oss och vill sova.
Just nu är det riktigt jobbigt med henne. Hon är otroligt trotsig och lyssnar inte alls på tillsägelser.
Jag biter ihop och hoppas på att den här trotsen försvinner snart! För det är inte kul..
 jag sliter av mig håret emellanåt, städnigt tjafs mellan syskonen från morgon till kväll. Dom är ju aldrig sams, mer ovänner än vänner skulle jag vilja uttrycka det. Men men, den dagen kommer också så småningom när dom håller sams och visar kärlek till varandra. ♥
I morgon ska det bli spännande för då är det vabb. Dom ringde från Tindras avdelning och sa att hon var jätte gul och kladdig i ena ögat och att det rinner. Så det är väl ögoninfektion då som spökar. Så vi får avvakta och se om det utvecklar sig mer än vad hon har just nu.
Idag har jag kört bil och jag var inte alls så pigg när jag kom dit men jag fick bilnyckeln och körde därifrån och då jäklar blev jag genast pigg. Så idag fick jag köra till Stortorp, Haninge, Huddinge och sen tillbaka. Under tiden fick jag prova på att gasa ordentligt och var uppe i 120km/tim och det kändes fan pirrigt!! :D
så nästa körning är nästa vecka på onsdag.
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Barnen kommer ändå vakna tidigt även om vi inte behöver gå upp tidigt eftersom jag ska vara hemma och vabba. Alicia är också hemma med oss då. Finns ingen mening med att hon ska lämnas och sen hämtas när jag ändå är hemma. Då kan vi passa på att mysa och umgås.
Godnatt på er alla! Sov gott och dröm sött ♥

Kommentera här: