Fullt ös!

Nu ligger jag i sängen efter fullt ös på jobbet och fullt ös på hemma fronten!
Städat, diskat, lagat middag, stekt pannkakor till våran stora prinsessa som fyller 6 år imorgon. Hon har önskat pannkakstårta till middag/födelsedags mat. 🎂

Det tyckte jag var en bra idé. Så nu ligger dom i kylen och svalnar och sen när jag kommer hem imorgon eftermiddag så fixar jag grädden och lite goda frukter och sylt så klart på den. Den kommer säkert bli jätte smarrig. 😊 

Eftersom vi måste upp så tidigt för jag börjar jobba redan klockan 7 så kommer Alicia få öppna sina två presenter efter skolan. För öppnar hon det på morgonen då kommer hon bara vilja leka med det på en gång och bli jätte ledsen och det är så onödigt på morgonen. Så hon får öppna dom tillsammans med Melicas present för hon och lilla Casper och Henke kommer förbi och firar Alicia. Det blir roligt! 😊

Nej nu kanske jag ska ta och sova lite nu då.
Börjar jobba klockan 7 imorgon. 😴 Snark!!

Godnatt! ❤ 

Kommentera här: