Ingen återvändo!!

Ska alldeles strax sova för jag ska ju upp klockan 05:00 för att åka till jobbet och öppna.
Skönt med öppning på en fredag. Då kommer man hem relativt tidigt. 😊

Efter jobbet idag mötte jag upp Johanna med familj och dom gav mig alla papper inför resan i september. Så nu är resan bokad och handpenningen är betald!! Nu finns det ingen återvändo!! 
Äntligen ska vi få åka iväg på våran första semester. Det ser jag fram emot!

Det är så skönt att barnen har varandra. Alicia och Melica leker så bra ihop och kommer bra överens och Tindra och Casper tycker om att busa. Dom kommer också bra överens.

Det är så skönt att dom kommer ha varandra och kommer kunna leka en hel vecka tillsammans. Underbart!! ❤ 

Det kommer bli så mysigt att vi 8 åker tillsammans. 

Så nu gäller bara att spara ihop tills resten av resan ska betalas i slutet på juli. Det kommer jag kirra! 😆

Nu ska jag släcka lampan och försöka sova lite.

Ni alla får ha det gott!
Sköt om er.

Puss och kram på er! 😚

Kommentera här: