Sovmorgon!

Godmorgon! 😊

Vaknade utvilad vid 06:40. Hade stĂ€llt alarmet pĂ„ 7. Gick upp och duschade och fixade mig. Riktigt skönt! Jag tycker verkligen om att vakna utvilad före alarmet. SĂ„ nu sitter jag i köket och Ă€ter en tallrik med yoghurt och flingor. Försöker att Ă€ta sĂ„ lite som möjligt. Har kört lite modifast pĂ„sar till lunch och mellanmĂ„l. Äter massvis med grönsaker och frukt pĂ„ jobbet. Försöker att dricka vatten men det Ă€r svĂ„rt nĂ€r man inte gillar vatten. Man kan ju smaksĂ€tta med lite citron eller varför inte gurka. 😆

Ner i vikt ska jag i allafall! Är trött pĂ„ den hĂ€r degiga magen som stoppar mig frĂ„n att kunna böja mig ner. Den Ă€r bara i vĂ€gen! Jag har ju tyvĂ€rr alla mina gravid kilon kvar. Jag kommer dessvĂ€rre inte kunna trĂ€na pĂ„ gym sĂ„ jag ska köpa lite redskap hem sĂ„ att jag kan trĂ€na hemma. Hopprep ska jag minsann köpa. 😊

Ska strax Äka till jobbet. Jag börjar 9-17:30. Jag som stÀnger med andra ord.
Sen ska jag möta upp Johanna i Farsta centrum för hon har alla papper pÄ resan som vi har bokat. Ska betala handpenningen.

Vi Ă„ker till Turkiet Sunwing Side West Beach den 7:e september och Ă€r borta 1 vecka. Med all inclusive. Det Ă€r alltsĂ„ jag, Thomas och barnen och med Johannas och hennes familj. Det kommer bli underbart!! ❀

Det kommer bli min och barnens första resa. Jag tycker det ska bli riktigt kul. Jag ser fram emot den hĂ€r resan. 

Nu mÄste jag fixa i ordning mig.
Vi hörs sen. 

Puss och kram

Kommentera hÀr: