Trött

Ja och så var det måndag ja. 
Men det positiva med denna måndag var ju så klart körningen jag hade från klockan 17:00-18:10. 😆

Det känns gött att sitta bakom ratten. Men nåt som känns riktigt åt helvete jobbigt är dom där förbannade cirkulationsplatserna. Tycker det är så svårt och veta när man ska köra när det kommer bilar från höger och vänster. 😱
Men det gick relativt bra ändå. Inga olyckor i allafall!
Ska köra imorgon med. Så det gäller nu att ligga i med pluggandet.

Ska ta med mig boken var jag än går. Och läsa på rasten. Ett ypperligt tillfälle!

Ska passa på att läsa lite innan jag ska krypa ner under täcket brevid mina små varma älsklingar. Dom har liksom en våningsäng att sova i, men jag har inget emot att dom sover brevid mig. Då slipper jag dessto mer spring på nätterna också. 😆

Jag hoppas Alicia inte blir mer förkyld nu. Eller förkyld och förkyld är hon väl inte riktigt ännu. Hon är snorig och hostar på nätterna. Så antingen blir hon väl lagom sjuk nu tills ledigheten eller så klarar hon sig förhoppningsvis. 

Jag däremot små hostar och halsen sticks och jag får svälja hela tiden. Jag hoppas inte jag börjar bli sjuk nu lagom till påsken när man är ledig. Men det återstår att se!

Nu ska jag öppna körkortsboken och läsa lite.

Hörs kanske imorgon!
puss och kram ❤ 

Mina knasiga tjejer innan läggdags."Ta kort på oss mamma när vi snurrar med klänningarna" 😍 så söta!

Kommentera här: