Lördag 24 oktober!

Godkväll!
Barnen är ny duschade och ligger just nu och tittar på "bio" i sitt rum. Igår fixade jag biobiljetter till dom och en varsin skål med lite ostbågar och juice med ett varsitt sugrör i. Dom tyckte det var jätte kul! Jag hade gjort 50:- sedlar som dom fick betala med för att få lite snacks och dricka. Dom var helt lyriska och tyckte det var jätte kul! 😊 
Dom satt så fint och snällt och mumsade på godsakerna medans dom tittade på film. "Nicke nyfiken" fick dom se.

Jag har märkt att jag inte har berättat nåt om hur det gick för Alicia på sjukhuset. Vi var först där i onsdags och då tog dom två stick i fingret för att först kolla bakterier och sen sänkan. Dom kunde se på odlingen att hon hade en väldigt kraftig uvi alltså mycket bakterier. Så pencillin fick hon utskrivet så den ska hon ta 1 gång/dagen tills onsdag då det är sista dagen. Och sen var vi även där igår för att göra ultraljud på njurarna och det såg även bra ut också. Vi kommer få en kallelse om återbesök fast i Farsta då. Så att man slipper åka så långt. 

När vi även var på Södersjukhuset i onsdags så gick jag och Alicia på toaletten vid huvudentrén och när jag ska tvätta händerna så tar jag av mig min förlovningsring och lägger den på handfatet. Torkar händerna och tar på mig jackan och sen går vi. Hinner komma till Skanstull med bussen då jag märker att jag har glömt min ring. Springer fort tillbaka för att ta bussen tillbaka till sjukhuset. Springer in på toan och den är borta. Panik panik!!! 😵😵😵

Går in på restaurangen, apoteket, blomsterhandeln, pressbyrån och frågar i info disken. Men ingen har kommit in med en upphittad ring. Fan fan fan!! 😢😢😢
Blev så ledsen att jag började gråta och förklarade för Alicia varför jag var ledsen. Att mamma var jätte slarvig och tog av sig ringen. Kommer aldrig göra om det igen!! Dum som man är. Har beställt en ny ring! Hoppas på att den kommer i veckan. Håller alla tummar och tår! ❤ 

Om drygt 2 veckor fyller man år också.
29 år. 1 år kvar till 30. Oj oj oj!! 😂 
Älskar att få presenter! Får se vad jag får. 

Nä nu ska jag passa på och glo lite film och försöka kurera mig. Har känt mig lite halv risig från igår när vi kom hem från sjukhuset. Haft 38 graders feber och snorig. Så nu börjar det nog sakta men säkert komma. Vill inte bli sjuk!
Har redan varit hemma och vabbat från i tisdags. Känns jävligt pinsamt om jag skulle vara hemma igen. Men förhoppningsvis känner jag mig bättre redan imorgon.

Sorry för långt inlägg! 😵

Puss och Kram ❤ 

 
Min vackra och fina älskling! ❤ 

Kommentera här: