Torsdag 21 januari!

Godmorgon!
Nu är barnen lämnade och jag är på väg till jobbet. Veckodagarna går så fort. Det är redan torsdag idag! 😆 Men det är skönt att det är fredag imorgon igen. Idag kör jag ett 8-16:30 pass. 

Idag ska Tindra åka skridskor med sin avdelning. Hon kommer tycka det är jätte kul! Hon stod första gången på skridskor för två helger sen då hon fick åka med sin bästa kompis Emilia 😍
Så hon kommer nog älska att stå på dom idag igen. ☺

I tisdags hade jag min körning efter några månaders uppehåll. Det gick faktiskt bra. Min körlärare hade köpt en ny bil så den jag körde var betydligt mycket skönare att köra. Och när jag fick motorstopp så kunde jag bara trycka ner kopplingen så startade bilen. Hur enkelt som helst istället som jag fick göra förut med hans tidigare bil att vrida om nyckeln och hålla på krångla. Så det här var smidigare! Ska köra med honom igen sen dagen innan uppkörningen. Bara så att jag vänjer mig med bilen. 😊

Det här året ska jag fasiken ta mitt efterlängtade körkort!! Måste plugga järnet nu. 👍
Pluggade jätte mycket igår kväll. Skrev upp alla fel svar jag hade och pluggade på det. Ska läsa lite mer i boken. Gör ju mest tester på datorn.

Hoppas på att jag klarar både teorin och uppkörningen.  Håller alla tummar och tår!!

Hoppas ni annars mår bra?!
Jag mår hyfsat bra. Lite jobbigt med seperationen mellan mig och Thomas. Men det är väl alltid jobbigt med båda parterna. Tror inte någon är glad! Man har ju sina upp och ned gångar. Men men..
Bara att köra på och försöka tänka positivt. Det är det viktigaste. 

Nej nu har jag inte tid för mer skrivande!
Ha det jätte bra nu allihopa.

Sköt om er! ❤ 

Puss och kram


1 Therese:

skriven

Gud vad kul att du börjat med körkortet nu håller tummarna att du klarar allt! Och kämpa på du är en stark och toppen bra mamma! puss å kram! ❤

Kommentera här: