Begravning

Idag vaknade vi tidigt för att göra oss i ordning för att åka på begravning Thomas morfar gick bort för ca 3 veckor sen, väldigt tråkigt! :'(
Ställde klockan på sju och gick upp och åt frukost med mina älsklingar ♥ ja fast Alicia låg i babysitern och gjorde och glädligen sällskap. Sen vid nio kom Thomas mamma, bror, tvillingsyster, andra syster med hennes man och hämtade upp oss. Vi åkte ut tillsammans på Ekerö!
Det var väldigt ledsamt och tråkigt. Alicia var hur snäll som helst i kyrkan, hon sov under hela begravningscermonin eller vad det heter. Så det var ganska skönt då jag kunde koncentrera mig på min älskade sambo som var jätte ledsen blir så ledsen när jag ser honom ledsen, jag led med honom. :'(
Så det var väldigt dystert och tråkigt!



Annars har vi inte gjort så mycket mer idag!
Vi fick skjuts hem också och tog det mest lugnt. Klockan var tre när vi kom hem.
Tog varsin smörgås och gick och satte oss i soffan och tittade på en av filmerna vi fick hem i brevlådan " Vi hade i allafall tur med vädret igen " - Jag kan faktiskt hålla med dom som har sett den att den inte var värd att se, den var otroligt seg och tråkig! Nä, då tyckte jag hellre om den första filmen. Det var ju mer drag i den, men åandra sidan så är det ju 30 år sen så det kanske inte är så konstigt..
Men men, bra var den då inte!

Sen har vi suttit och myst med våran älskade Alicia. Hon är ju bara för söt!
Hon är så snäll hon, säger inte mycket! Hon kan skrika lite men då är det för att hon är hungrig eller vill ha ny blöja eller kärlek av sin mamma och pappa. Hon är vårat allt! ♥
Älskade Alicia.. Våran lilla dotter!

I morgon ska jag med henne till Bvc, det var ett tag sen som jag var där nu. Allt har varit så bra med henne så det var därför som jag inte behövde komma tillbaka på ett tag.
Så i morgon får vi se hur mycket hon har gått upp i vikt och hur många cm hon har växt. :)
Det ska bli jätte kul att se. Jag har också börjat med D-dropparna som det numera heter! hon är inte så förtjust i att ta den. Brukar ge henne den på en liten tesked, hon gör så roliga miner när hon får det i munnen..
Min älskling är fortfarande snorig. Fick av min kära vän Janine en sånhär näsfrid som man kan suga ut snor från hennes näsa när hon är täpt och det gjorde jag nu för en stund sen och jag fick ju ut en hel del snor, tror nog att hon uppskattade det, hon var inte så förtjust innan då hon skrek, men efter att jag tog bort snoret blev hon tyst som en mus! :)

Tur att det finns såna saker! Kanon..
Nu ska jag ta min skrutta och få henne att somna sen ska jag också sova för kvällen eller rättare sagt natten :)

Hors mer i morgon!

Godnatt, sov gott ;)



RIP




1 Johanna - blivande mamma:

skriven

Hejsan.Nä det är verkligen inget roligt att gå över tiden an blir bara mer och mer deprimerad känns det som. Angående detta med pappan så var vi inte tillsammans när jag blev gravid. Utan han var och är mitt ex. Han sa först att han skulle ställa upp och sedan ändrade han sig totalt och nu har det hänt massa saker där i mellan som krånglar för oss. Japp jag kommer bli ensamstående.

Kommentera här: