Söndag 19 juni!

Godkväll söndag och till er andra där ute!

Hoppas ni mår bra idag och har haft en bra dag?
Jag mår bara bra och Alicia mår mycket mycket bättre nu. Hon har bara lite hosta kvar men det är inte så värst mycket. Igår så sov syster Emma med hennes dotter Isabelle över hos oss. Alicia och Isabelle lekte som bara den, dom var verkligen busiga! Vi möttes först upp i Huddinge och gick till Rådsparken och tittade på djuren och lekte i parken. Sen hem och Thomas hämtade upp dom hemma hos dom och vi käkade middag ihop och hade det jätte trevligt. Alicia sov 30min på hela dan. Hon slocknade supersnabbt efter att jag precis sagt godnatt till henne 1 min innan. Sen sov hon ända fram till halv nio i morse. Jag var bra chockad att hon sov så länge! Det är inte vanligt.
Hon som annars vaknar senast halv åtta. Men hon var bra trött då. Vi alla gick upp eller Thomas var ju uppe sen sju i morse och fixade hemma gjord risgrynsgröt och hade plockat fram världens frukost och kokat ägg. Världens underbaraste sambo man har!! Mumsigt var det verkligen! Jag åt så jag storknade.. Urrrk!! :/

Sen åkte vi till Skärholmen och där hittade jag skor till oss alla i familjen. Jag hittade ett par supersnygga och sköna skor som jag alltid har velat haft och nu fick dom åka med hem också ;)
Ni ser bilden här nedanför


Den är verkligen superskön! Köpte dom på Skopunkten i Skärholmen. Dom skulle ha kostat 349:- men självklart så passade jag på att köpa dom när dom var nersatt till 199:-. Supersnygga till leggins!
Så dom hoppas jag på att kunna använda mycket nu i sommar.

Sen efter besöket i Skärholmen skjutsade vi hem syster och vi åkte hemåt och jag fixade i ordning middagen som bestod av chili corn cane. Så gott! Jag älskar allt med köttfärs.. Hahah!
Sen har jag inte gjort så mycket mer ikväll. Jag ska snart gå och lägga mig och förbereda mig på att gå upp tidigt till jobbet i morgon. Sen är det bara 4 arbetsdagar kvar och sen 7 VECKORS SEMESTER!!!!! JIIIHOOOO......

Vi hörs mer i morgon om jag orkar annars så hörs vi när vi hörs!

Godnatt!

Kommentera här: