Löning :D

Godmorgon!
Vaknade för ett tag sen. Kan inte sova, ligger bara och snorar och nyser om vartannat. Så sjukt störande! :S

Hade jag inte snorat och haft mig så väcks jag ändå av byggjobbarna utanför som håller på och för sånt liv sen min första semester dag började. Mellan 7-8 låter det som mest. Och det har ju inte blivit speciellt många sov mornar! Morr.. Måste dom bygga just nu när människor har semester. Jaja..

Idag har man fått in lönen på kontot. Den här månaden känns helt okej! Hade inte räknat med att få så mycket pengar. Men glad blev jag i allafall med tanke på att jag aldrig får så mycket annars. Men det är tack vare semesterersättningen också :)

Ska försöka lägga undan pengar och börja spara. Det ska jag försöka bli duktig på :)

Ligger här i sängen och lyssnar på snarkningar från Tindra. Det låter så underbart! Mammas älskling ♥ Alicia sover också som en stock. Mammas fina tjejer :)

Idag är det dessutom fredag! Ännu ett steg närmare jobbet. Nu är det inte så lång tid kvar av semestern. Sen är det slut på det roliga och tillbaks till verkligheten är det som gäller sen. :(
Jag ska njuta in i det sista på semestern.

Äh jag tror jag lägger mig och vilar ett tag till innan mina små troll vaknar! ♡

Vi kanske hörs lite senare!

PUSS!

Kommentera här: