Söndags ångest!!

Ja förbannat jäkla tråkigt att även denna helg börjar lida mot sitt slut!
Jag känner hur ångesten tränger sig närmre och närmre.. Jobb åter imorgon igen! 

Helgen har varit bra och mysig.
Var hemma hos syrran och firade oss. Men mest Emma eftersom hon fyllde 30.
Vi var runt 16 personer inklusive alla barn. Så nog hade vi det trevligt och varmt i hela lägenheten. 
Fick träffa min brorsdotter Adelle som är drygt 3 månader. Åh herregud, så söt hon är! Höll på dö.. Fick hålla henne och det var så himla mysigt och samtidigt konstigt på nåt sätt. Det var ju drygt 2,5 år sen som jag höll Tindra sådär. Saknar just att vara gravid och just den här bebistiden. Ååååå underbart! ❤


Jag fick lite presenter.
En krukblomma Begonia tror jag den heter som jag fick av min mormor. En stickad vit tröja av mamma och Putte. Ett presentkort på Sova av pappa och en jätte fin lykta med prydnadsstenar i lila färg och ett ljus av min morbror och hans familj. Blev jätte glad för det. 😊


Så den står fint här på vardagsrumsgolvet. 😊

Min mamma hade ju så klart gjort en fantastisk God och fin smörgåstårta. Hon är guld värd! ❤


Hon lyckas alltid varje gång med den! Min bästa mamma.

Det var kul att få träffa alla tillsammans.
Vi stannade sen på middag hos syrran. Vi gick hem strax efter sju eftersom Tindra inte hade sovit nåt och ögonen gick i kors på henne.

Idag har jag och Thomas hjälpts åt att rensa och städa i ordning i min källare. Vi slängde massa saker och nu finns det plats och man kan gå utan att behöva klättra över allting.
Vi passade på att även städa i klädkammaren så nu är det fint och ordning där inne. Förut har man ju bara öppnat och tagit det man ska ha och stängt in skiter igen! Men nu tog vi tag i det. Så förhoppningsvis kommer det vara ordning och reda där inne och i källaren i fortsättningen.

Emma var snäll och tog barnen medans vi rensade! Så det var ju gulligt gjort. 😊

Nu ska jag alldeles strax sova!
Alarmet är ställd! Plockat fram kläder till mig.
Duschar i morgon biti.

Nu säger jag Tack och godnatt!

Vi hörs mer imorgon.
Puss och kram

Alicia var lite skeptiskt till att hålla sin kusin Adelle. 😊

Kommentera här: