På g hem

Nu står jag och väntar på bussen som ska ta mig hem. Hämtar Alicia i skolan först. Och sen Tindra. Dagarna går så sjukt fort! Snart är det julafton. Nästa torsdag liksom. 😊 🎄🎅

Julklapparna är färdiga till tjejerna iallafall. Skönt! Det är bara till gubben jag ska försöka klura ut nåt att handla. Vet inte alls vad jag ska köpa till honom. Det är alltid samma sak varje jul. Att inte veta vad man ska köpa till sin käraste! 

Ja vad ska man göra för middag idag då?
Jag tog aldrig fram nåt ur frysen imorse. Tycker att gubben också kan göra det ibland. Men det händer ju väldigt sällan. 😣

Så det får väl bli nåt lätt. Pasta och köttbullar. Det går fort och är gott! Speciellt pastan till min total-vägrar-äta-nåt-annat-än-pasta-unge. Antingen är det ris, pasta eller potatis som bara hon äter. Det är en kamp varje dag att ens få i henne nåt varje middag. Men man får vara glad för det lilla hon äter.

Imorgon ska jag på återbesök till Globen där jag opererades. Hoppas bara hon inte tänker köra upp en lång smal kamera i näsan. För det är inte alls skönt. Så jäkla obehagligt! 😣
Får se hur det går imorgon.

Snart är jag hemma. Är på bussen nu.
Ska bli skönt och få komma hem till värmen och se om familjebostäder har varit hos oss och åtgärdat stoppet i golvbrunnen i badrummet. Det återstår att se!

Ha det bra! Sköt om er.
Puss och kram ❤ 

Kommentera här: