Sista inlägget!

Ja det här året börja lida mot sitt slut!
Det här blir mitt sista inlägg......... för det här året! 😂 Ni trodde säkert föralltid! Nej, jag tänker blogga så länge jag känner för det.
Behöver den för att kunna gå tillbaks och blicka tillbaka på alla inlägg och bilder som man har lagt upp.

Det har varit ett upp och ner vänt år 2015. Både bra och dåliga saker har hänt.
Kan inte riktigt summera hela 2015, men Tindra fyllde 3 år och Alicia fyllde 6 år, vi åkte på vår första ulandsresa till Turkiet. 
2016 kommer att bli annorlunda.
Vill inte gå in på det riktigt ännu. Men jag hoppas på att det blir mitt år. Med det menar jag så klart att jag hoppas på att få kunna må bra och att allt ska vara frid och fröjd och inget tjafs och bråk! Pallar fan inte med sånt mer.

Kommer berätta så småningom. Men inte nu!

Nyårsafton idag då. Vi är bara hemma och firar in det nya året. Har ju som sagt två katter som vi måste hålla ett lite extra öga på. Dom lär säkert bli rädda när fyrverkerierna sätter igång och smäller av. Det kommer ju låta en hel del! 
Har köpt lite chips och godis till oss. Så vi ska mysa ikväll och titta på alla raketer. 😊

Vad gör ni andra på nyår? 
Tycker inte det är så värst viktigt med att fira in ett nytt år. Det blir ju nytt år varje år. Hahaha! 😂

Men jag vill önska er alla en riktigt god fortsättning!

Gott Nytt År! Till alla mina nära och kära.


Vi ses nästa år! 😆

TACK, för det här året 2015. Jag hoppas nästkommande år blir bättre!

Puss och Kram ❤ 

1 Kicki:

skriven

Gott Nytt År!
Blev så nyfiken på vad som kommer bli annorlunda sa 2016, väntar med spänning att få veta!
Kram

Kommentera här: