12 november 1986

Ja för 29 år sen, året var 1986 föddes en välskapt liten flicka på 4390 gr och 55 cm lång.
Och fick namnet Therese Elisabeth Karlsson. 

1 år kvar till 30 😂

Har blivit gratta på jobbet. Bakade en cheescake till mina underbara kollegor och bjöd på. Sen när jag kom hem blev jag firad av barnen och mannen. Med god middag och tårta han hade köpt. Och självklart 4 presenter. Ett basic linne, ett par sköna mjukisbyxor, en långärmad skön tröja och ett jätte fint guldhalsband med ett hjärta på. 😍 Blev så glad för presenterna.

Nu sitter jag i soffan och njuter av tystnaden. Det har varit fullt ös medvetslös!
Tindra följde med till mig jobbet. Hon har sin bästis där och det känns så himla roligt att jag kan ta med Tindra till jobbet lite då och då så tjejerna får leka. ☺

Kommer strax gå och lägga mig!
Är så trött. 😴

Tack ni alla som har gratta mig på Facebook, samtal, via sms. Tusen tack! 💕

Ha det så bra och sköt om er!

Puss och kram

Kommentera här: