Helgen!

I helgen var jag och Tindra bus hemma själva. Thomas åkte upp med Alicia och hälsade på sin pappa i Dalarna. I lördags var jag på 1 års kalas för Fannys lilla Malva. Ett bedårande och vackert kalas. Åh gud vad dom föräldrarna har lagt ner många timmar på all dekoration och pill. 😍
Min vän Fanny älskar att fixa och dekorera och är utbildad dekoratör. Allt på kalaset har hon och hennes man Sebastian fixat. 

Det var verkligen flickigt och jätte gott. 👍👌

Vi stannade där i drygt 2,5 timme. Och sen åkte jag och Tindra hem. På söndagen åkte jag och Tindra till Heron City och gick på bio. Vi såg Flyg Alfons Åberg. Det var Tindras första bio besök. Hon tyckte det var jätte kul att gå på bio. Vi köpte läsk och baconchips och det älskade hon. Hon åt nästan upp allt själv. Hahaha! 😂 




Sen handlade vi lite till middagen och åkte sen hem. Strax efter kom Thomas och Alicia hem. Tyckte så synd om min lilla älskling som såg så sjuk ut. Alicia såg så blek och trött ut.

Och igår blev det akuten igen för Alicia. Febern ville inte försvinna och klagade på magont. Då hade hon haft feber och dunkande huvudvärk sen i lördags. Det visade hög sänka på 185 och bakterier i urinen. Alltså urinvägsinfektion. Så idag gav jag henne 2:a pencillinkuren. Och imorgon ska vi tillbaka på ett återbesök och då får vi se vad dom säger.

Så idag och imorgon vabbar jag!
Får de hur resten av veckan ser ut om jag måste fortsätta vabba. Hon har inte riktigt fått aptiten tillbaks. Hon som annars är en mat glad tjej. 
Älsklingen! ❤ 

Kommer uppdatera er om morgondagen!

Puss och kram på er!


Min lilla sjukling med feber! Anna ligger tätt intill Alicia och myser. ❤

Kommentera här: