Middagsbestyr!

Står i skrivandes stund och lagar middag. Ikväll blir det fjärils pasta och korvgryta. Magen skriker efter mat! Så det ska bli gott med lite mat i magen. 

Längtar till helgen! Då ska jag på 1-års kalas hos en vän till mig vars dotter fyllde år igår och dom ska ha kalas nu på lördag. Resten av helgen är inte planerad. Det blir väl lugnt antar jag. Det behövs det också. 
Vad ska ni andra göra för kul i helgen? Några planer? ☺

Gud vad jag älskar min ring! 😍
Jag kan inte sluta titta på den. Jag ångrar verkligen inte att jag köpte den. Den passar så himla bra.


Nej, nu ska jag fortsätta med middagen!
Ha en fortsatt trevlig kväll.

Puss och kram ❤ 
1 Kicki:

skriven

Jättefin ring! Vart köpte du den?

Svar: Tack vad gulligt! ❤ Jag köpte den på Guldfynd. ☺
Therese Karlsson

Kommentera här: