Torsdag!

G o d  m o r g o n !
Dom senaste dagarna har jag väckts av alarmet på mobilen. Och det är inte vanligt. Utan jag brukar vakna innan klockan. Men inte dom senaste dagarna den här veckan. Har varit rätt trött. Känner mig så extremt trött hela tiden!

Funderar på att gå till VC och be dom göra en hälsokontroll. Jag känner mig så himla trött hela tiden. Nästan så där trött så att man nästan kan somna sittandes. Inte kul alls! 😩😴
Jag kanske har brist på nånting i kroppen. Och det tror jag absolut att jag har. Men vad vet jag inte! Skulle vara kul och veta. 

Idag börjar jag 30 min tidigare. Det fattas folk och jag sa att jag kan komma tidigare. Så 8,5 tim jobbar jag idag. 7:30-16:30. Lång dag men det går nog bra. Jobbar med dom bästa! Jag är glad att jag jobbar med dom som jag jobbar med nu.

Ha en bra dag!
Puss och kram ❤ 

Kommentera här: