Flottsbro

I onsdags åkte vi till Flottsbro och åkte snowracer. Det var rätt så mycket folk där. Det var galet roligt. Barnens mormor var gullig och köpte en snowracer av märket Stiga i tisdags. Hon passade på när dom bara kostade 99:-/st så hon köpte 3 stycken. Vi var där dagen efter men då hade dom redan tagit slut. Dom är ju dyra. Kostar i vanliga fall 599:-. Så mamma gjorde verkligen ett riktigt bra kap! ✌

Vi var i Flottsbro i några timmar. Barnen hade riktigt kul! Dom älskar snön. Likaså jag med. 😆


Det var så vackert! Vi hade gjort i ordning varm choklad med ostsmörgåsar. Alltid ett måste när man tar med sig matsäck en kall vinterdag. ☺

Vi åkte även hit dagen efter men då hade dom kört med en plogtraktor av nåt slag och tagit bort alla kullar från backen. Så det var helt öppet och man fick åka. Men det gick inte alls och varken och köra snowracern eller åka på pulkan. Det var för hårt, typ som stenkullar. Jag provade och åkte på pulkan. Flög på sidan och den sprack ju så klart och där på backen ligger jag med en jävligt ond röv och en trasig pulka. 😂
Hahaha! Kunde fan knappt resa mig så ont i höften fick jag.

Men roligt har vi i allafall haft det.
Idag var vi ute tillsammans och åkte pulka och snowracer. Så klart hade vi lite snöbollskrig också. 😊

Tack och godnatt! 😴

Kommentera här: