Fredag!! 😆

Godmorgon!
Fredag idag och det kĂ€nns sĂ„ jĂ€kla skönt. Veckodagarna bara susar förbi. 😊
PĂ„ mĂ„ndag Ă€r det den 1 februari. Och pĂ„ onsdag fyller min lilla Tindra 4 Ă„r. Kan inte riktigt ta in det att liten börjar bli stor! ❀
Min lilla Àlskling!

SÄ nÀsta helg Àr det barn kalas. NÀrmare 8 barn ska vi ha hemma. SÄ det lÀr bli livat! Tindra tycker det ska bli sÄ roligt. Hennes första barn kalas. SjÀlvklart kommer temat gÄ i Frost. SÄ Frost tÄrta ska hon minsann fÄ. Min pappas frus dotter ska göra tÄrtan. Hoppas pÄ att den kommer bli riktigt fin! Men det tror jag nog. Hon Àr vÀldigt duktig pÄ att göra tÄrtor.

FĂ„r Ă„ka ivĂ€g i helgen och köpa det sista inför kalaset och köpa nĂ„n present. Hon önskar sig en Elsa docka. Hade gjort en sĂ„n bestĂ€llning pĂ„ lekmer och den fanns i lager, men fick mail tvĂ„ dagar senare att den var slut pĂ„ lager. Blev riktigt irriterad! Hade fĂ„tt 100:- rabatt om den fanns. SĂ„ nu fĂ„r jag vĂ€l köpa den ute i butiken. DĂ„ Ă€r den lite dyrare. Typ 400:-. Ska se om jag hittar nĂ„n ryggsĂ€ck till henne ocksĂ„. Hon har ingen och det kan vara rĂ€tt skönt att ha en nĂ€r man ska ivĂ€g nĂ„nstans och kunna packa lite i den. FĂ„r se vad jag hittat! 

Idag Ă€r det planeringsdag pĂ„ jobbet. Sen efter det ska jag till Specsavers för att lĂ„ta en optiker kolla mina ögon nĂ€r jag har linser i. Är lite ovan med linser. Men nĂ„n gĂ„ng ska man vĂ€l vĂ€nja ögonen.

Nu ska jag in pÄ jobbet!
Ha en bra dag allihopa.

Kramis ar!  â€ 
1 Therese:

skriven

Killen jobbar för lekmer, packning av grejer pĂ„ deras lager som ska skickas till kunder. Kan skylla pĂ„ honom ;) haha skoja! Kram ❀

Kommentera hÀr: