Tisdag 12 januari

God morgon!
Imorse ringde alarmet 05:30.
Vaknade precis ur en dröm då och var så himla trött att det kändes som om jag hade grus i ögonen. Tittade på sängen och ville bara lägga mig ner igen. 😴
Det hade varit riktigt skönt!

Idag kör jag ett 7:30-16 pass. Sen hämta barnen och förbereda middagen. Får väl slänga ihop nåt! Hatar att laga mat. Önskar att man hade en kock som kunde laga mat varje dag och nyttig mat dessutom. Så kunde man bara komma hem och sätta sig till bords och äta, perfekt ju!
Men jag får väl fortsätta drömma om det. 😂

Nu till saken som jag skulle berätta...
Jag och Thomas har valt att gå isär åter igen. Jätte tråkigt. Men det är bara att inse att vi fungerar inte som ett par. Vi är bättre som vänner och det tycker jag är mycket bättre. Det är det viktigaste att vi fungerar ihop för barnens skull. Så så ligger det till. Nu har jag berättat hur det ligger till. Tills dess att han hittar nånstans att bo så får han bo kvar hos mig. 

Nu måste jag in och jobba!
Ha en bra dag!

Puss och kram ❤ 
1 Kicki :

skriven

Men va tråkigt att bi inte fungerar som par. Men skönt att ni kan va vänner iallafall.
Kram

2 Kicki :

skriven

Men va tråkigt att bi inte fungerar som par. Men skönt att ni kan va vänner iallafall.
Kram

Svar: Ja tyvärr tråkigt! Men jag tror nog det blir bäst för oss alla. Så länge vi kan ha bra kontakt för barnens skull så är det jätte bra. ☺

Kram
Therese Karlsson

3 Jenni:

skriven

Första gången på säkert ett år jag går in här och läser. Vad skönt att ni kommit till insikt. Jag vet själv att om man väl har gjort slut, så är det bästa att inte försöka igen. Man slösar bara tid, för det är ytterst sällan det faktiskt fungerar i längden. Jag tror du kommer hitta någon ny till slut, och leva lycklig i resten av ditt liv med honom. Lycka till med allt! 😘

Svar: Ja det är ju sant! Man vill tro att det ska fungera men gör inte det. Vi är nog inte ämnade för varann. Så länge vi har bra kontakt för barnens skull så är det jätte bra. ☺

Ja nån gång i framtiden kommer jag säkert hitta nån ny, men just nu kommer jag fokuserar på barnen och på mig själv. Jag vill inte kasta mig in i nåt nytt förhållande. Men tack för det fina du skrev! ❤
Kram
Therese Karlsson

4 Therese:

skriven

Tråkigt att höra om dig och Thomas men huvudsaken är att ni förblir vänner för barnens skull det tycker jag är jätte bra. Kram på dig ❤️‍

Svar: Ja tråkigt! Men det blir inte alltid som man tänkt sig. Ja precis, så länge vi är vänner och har en bra kontakt är det bara bra. ☺
Kram på dig! ❤
Therese Karlsson

Kommentera här: