Gott Nytt År!!

Ja om bara ynka 3 timmar så är det ett nytt år!  Ja då är det äntligen den 1:a januari.. helt otroligt! :)
Som vanligt ska jag inte göra nånting detta nyår, blir att man bara sitter hemma med familjen och går ut vid 12-slaget och dricker lite champange och sen är det slut med raketer... Kul ett tag men vad fan är det att fira egentligen ?? Det undrar jag fakiskt... Medans jag sitter här och skriver blogg så smäller dom för fullt där ute och man undrar varför dom slösar smällare nu och inte sen vid 12-slaget... Stackars min lilla älskling Ozzy är livrädd för smällare och han ligger bara och skakar hela tiden så nu har jag stängt in honom på toan med massa filtar och en radio så att han slipper höra smällarna, för han kan verkligen inte koppla av.. hundar kan ju dö av att vara så rädd!  Stackars min lilla gulliponke..

Fan vad tråkigt jag har det! :( man kan verkligen inte så jävla tråkigt som jag har det...
Just nu så tycker jag verkligen att mitt liv suger, det är inget som är som det ska längre! Allt faller bara ihop, även jag snart... det är ju tur att man inte har gått in i väggen än, men det är väl en tidsfråga innan man gör det... Usch säger jag bara!  My life sucks!! 

Nä, det här duger inte längre! Jag sätter på en film så länge så tiden går fortare...

Det är ju som sagt ett tag kvar innan det smäller ordentligt!!

puss puss tessan

Kommentera här: