Snart slutet på 2008



Snart är det slut på detta år, 2008!
Jag ser fram emot det nya året 2009 då det händer massvis med spännande saker för både mig och min älskade ♥
Först och främst ser jag fram emot ultraljudet som kommer äga rum i slutet på feb och det kommer bli en uplevelse för oss båda, kan knappt hålla mig längre, längtar verkligen dit :)
Ska bli underbart att vi två ska bli föräldrar, helt otroligt! kan fortfarande inte förstå, det kommer bli mer verkligt när vi ska på första ultaljudet då kommer vi eller rättare sagt jag förstå att jag faktiskt har en bebis i magen :)

Det här året har varit underbart, är helt nöjd med detta år och jag ser fram emot nya tag och det nya året vad det har att ge..
Hur upplever ni att detta år har varit?

Idag blir det bara till att slappa, skulle ha träffat Fanny idag men hon kunde inte :(
Imorgon åker jag och Thomas till min kära morbror ute på Värmdö och firar in det nya året!
Det ska bli himla roligt.. Hoppas bara Lakritz klarar sig en dag utan oss. :'(  det gör han nog!
Han kommer nog gömma sig när han hör alla raketer ute! Stackare... Tycker även synd om Ozzy vovven hemma hos mamma, han blir skitskraj för smällare, han ligger verkligen och skakar som ett asplöv!  Så rädd är han för smällare...
Det borde vara olagligt att sälja racketer flera veckor innan nyårsafton, dagen innan nyårsafton tycker jag det borde vara lagligt att sälja, för det smälls ju en vecka innan man ska smälla dom, förstår verkligen inte varför man slösar smällare när man ska vänta med det tills nyårsafton! Jag blir arg på sånt, tänker mest på alla djur, barn som inte alls tycker om det som är verkligen livrädda för smällare! Man borde respektera det..

Igår hade vi våra bästa vänner här på middag, ett par som vi inte alls har träffat på flera år, vet inte varför vi slutade hålla kontakten, det var så många som ville sära på oss, som var avundsjuka på våran vänskap, men nu har vi fått upp kontakten igen och även dom ska bli föräldrar, dom ligger en månad före oss så det blir jätte kul :)
Vi åt tacos och bara myste och satt  och pratade gamla minnen ♥ har verkligen saknat kontakten, men nu kommer vi nog träffas mer..
Tycker det bara är kul att få mer vänner, eftersom att jag inte alls har många vänner och det gjorde mig varm i hjärtat ♥
Slutet gott på detta år!
Vi fick en jätte fin inflyttningspresent av dom, vi som inte ens har haft nån inflyttningsfest :D men vi fick i allafall en jätte fin vit skål, som jag och Gloria gjorde fruktsallad i igår, den var behövlig! Vi som har väldigt dåligt med skålar.. Ja i stort sett med allt, vi ska ta en sväng förbi Ikea nån gång, när vi har körkort! Jag ska se till att ta det, vi pratade om att ta det tillsammans jag och Gloria, så vi får se när på det nya året som vi gör det :)

Sitter här med pyjamasen fortfarande, orkar verkligen inte klä på mig!
Det gick bra att få ner frukosten i allafall och det vart jag glad över, varje morgon vaknar jag med illamående och det är verkligen inge roligt!  Tur att min älskade finns, han får genast springa upp och hämta ett glas jucie och massor med vindruvor som jag ligger ner i sängen och äter, det är det ända sättet för mig att orka ta mig upp på morgonen!
Snart kommer jag komma förbi den månaden då jag förhoppningsvis slipper illamåendet! Då ser jag fram emot graviditeten...

Babbel babbel, det märks att jag inte har bloggat på ett tag nu! Men ibland orkar man verkligen inte alla gånger blogga, det finns ibland tusen mycket andra saker som är viktigare än att blogga :)

Jag kanske ska klä på mig och sen ringa våran hyresvärd, vi misstänker att vi har vattenskada i våran lägenhet så det måste jag ringa om innan det blir för sent!

Vi hörs i allafall!

Ha det gott :)

Kram på er alla!





1 Helena:

skriven

Grattis!

2 tessan:

skriven

helena: Grattis till vad?

Kommentera här: