helg

nu är det äntligen helg igen, har jobbat idag med och det har varit fantastisk roligt!  Trivs jätte bra där på det nya jobbet, hoppas på att få stanna där för chefen som jag troligtvis får träffa på måndag när jag ska jobba igen! :)
Det har gått jätte bra idag, det har inte varit nåt vidare skönt väder precis, blåsigt och kyligt hela dan!  * brrr *
va ute i 2 timmar i morse med barnen sen var vi inne på eftermiddagen, fick sluta 20 min tidigare, kändes lite skönare.. synd bara att tågen var så försenade... ibland undrar jag vad folk tänker med igentligen ??
Idag när jag skulle ta tåget hem från Årstaberg för jag hade slutat och det tåget var försenat och när det äntligen kom så var det redan smockfullt med människor, och det var ju hälftens så fullt som skulle på också, och dom bara trängde sig in och då menar jag verkligen trängde sig in som om det vore sista tåget som gick liksom.. jag fick inte plats och jag valde hellre att ta ett annat tåg med mindre folk på, kan inte människor tänka så också ?? Varför tränga in sig i ett smockfullt tåg ? Orkar man inte vänta på nästa, tåget efter kom bara nån minut efter och där var det inte alls mycket folk på... det var som packade sillar hela högen på första tåget, det såg ju lite idiotiskt ut anser jag!  Hellre väntar jag på nästa än står inträngd och knappt kunna röra sig eller få luft i ett tåg där det är proppfullt med folk, inte en chans för mig!!
Så så roligt vad det hela!! haha :/ * ironiskt *

I morgon ska jag hem till Älsklingen! Måste köpa busskort också....
Ha, fick min lön idag och den var på  7195 :- helt otroligt vad mycket jag fick den här lönen, det var ovanligt! Alltså för att jag har ju fått semesterersättning det är därför jag fick så mycket pengar, då har jag att klara mig tills jag får ersättning från Akassan, ja när nu den kommer ja så att säga!! :/

Så det blir till att hålla i dom här pengarna jag fick nu, betalade räkningar för 2000 kr, så då har jag ju mycket kvar...

Nä, nu ska jag lägga mig så jag vaknar tidigt i morgon biti så jag kan träffa min Älskling i morgon! Vi ska åka och handla till hans lägenhet, massa mat :)
Saknar honom <3

Godnatt på er och jag hoppas att ni har haft en underbar fredag kväll :)

v   puss och kram  v

Kommentera här: