Storstädning

Idag har jag haft storstädning eller rättare sagt vi!  Vi fick tapetserat i vårat vardagsrum och det blev riktigt bra! Mycket finare än innan i allafall :)
Så i fredags bar vi in alla saker igen till vardagsrummet, visst det blev mycket skit över som sagt och det tog jag och plockade upp, medans min älskling åkte på lite kalas till hans bror. Han fyller nämligen år och Thomas passade på att festa lite grann med bror sin :)
Jag hade det lugnt och skönt och kunde städa i min egen takt, lyssnade på musik, tvättade kläder, fönster, dammsög, städade ut ur garderoben, spika fast sladdar på listerna, bädda rent i sängen! Phuuu, snacka om att fötterna värkte och ryggen också aaaaj!
Inge bra..Sen kokade jag bara nåt enkelt att äta makaroner med köttbullar och bänkade mig framför tv och satte på dvdfilmen Dirty Dancing. Den är så himla bra, speciellt i slutet när dom ska dansa, blir så himla varm i kroppen när jag ser just den scenen ♥ älskar verkligen dom filmerna.. Ettan är bäst! Synd att dom från första filmen inte kunde vara med och göra den andra filmen, det hade varit roligt och se hur den hade utvecklats..

Oj, vad jag är trött! Sitter och jäspar hela tiden, man blir trött när man städar och har sig :)
men jag tycker det är jätte kul att städa och hålla det fint i hemmet. Älsklingen kom hem för en timme sen ungefär och han blev jätte glad att jag hade gjort det så fint här hemma. Jag blir glad när han säger så, han säger alltid nåt positivt varje dag och det blir jag varm och glad i kroppen av :)
Älskar honom så mycket ♥

Nu ska jag faktiskt lägga mig, är skit trött!  * J Ä S P *

Vi hörs i morgon igen om jag har tid, för i morgon ska jag och älskling tapetsera i sovrummet :)
Ha en fortsatt bra lördag!

Kramizar ♥


1 Mysan:

skriven

du är så söt Tessan:) jag vågade knappt klippa mitt klippte ändå bara en decimeter men nu är det gjort jag jag trivs massor, skönt att klippa sig rejält ibland!

Jag saknar er däruppe!

Kramar

Kommentera här: