Irriterad kommentar!

God kväll på er!

Hoppas ni har en trevlig Valborg kväll? Har ni tittat på nån brasa än?
Vi har inte gjort det om jag ska vara ärlig. Har inte haft nån lust.

Blev måttligt irriterad när jag såg denna kommentar från en
" Anonym "
-konstigt att du orkade gå i affärer!!!!!när du inte orkar jobba?? att vara gravid är väl ingen sjukdom????

Med tanke på att denna person inte vågar stå för sitt namn så kommer jag därför att svara på den oförskämda kommentar här istället.
Jag förstår inte hur du som inte känner mig kan kommentera såna här inlägg!
Det är en skillnad att gå i affärer och jobba. På jobbet är det ganska asträngande med tanke på att jag lyfter barn som väger uppemot 10kg. Det är knappast nåt som inte jag kan och känner inte att jag klarar av nu med tanke på att jag är gravid i 7:e månaden. Jag orkar än så länge jobba, jag jobbar 4 timmar/dag och det är nåt som jag känner att jag klarar av fortfarande.
Jag har aldrig påstått att gravid är en sjukdom. Aldrig!
Jag tror inte att du skulle säga så mycket om du var i min situation.
Visst att vara gravid är jobbigt för både rygg och fötter, men att gå i affärer skadar aldrig!
Och jag ser inget konstigt med det. Men det gör tydligen du.
Jobbar du med barn? Är du gravid? Nä, skulle inte tro det va...

Om du störs dig på nåt så kan du mer än gärna låta bli att läsa min blogg!

Urrrrk, vad jag blir trött på såna här människor som kommenterar som inte ens känner mig!
Blir så jävla irriterad på såna som bara ska trycka ner på en..
Fan har ni inget annat för er?

Så nu har jag i allafall fått skriva av mig lite.
Känns skönt ibland :)

Hoppas ni har en fortsatt trevlig kväll!
1 emma:

skriven

riktigt irriterande med anonyma kommentarer!

Du kan ju jämför ip-adressen och se om det är någon som har kommenterat förut fast med namn.



Jag tycker iaf att du är jätte duktig som jobbar 4 timmar per dag, jag vart ju själv hel sjukskrven from 7:e månaden.



Du e iaf duktig gumman och det vet du själv och dina närstående.

Så skit i den som skrivit det där...



Kram

2 fanny:

skriven

hej snuttan. usch sånna kommentarer ska du inte ens bry dig om att läsa! radera skiten! jag tycker du är duktig som jobbar 4 timmar och ännu duktigare som lyssnar på DIN kropp vad DU orkar. ingen annan kan ju tala om det :) så, skit i puckot och njut av din stora fina mage ist <3 sov gott gumman puss&kram

3 helena:

skriven

Skit i vad denna person säger! Som du själv skriver vet denna igenting!

4 Ingela:

skriven

Jag tycker du e jätte duktig som jobbar 4a timmar, å visst är det jobbigt att jobba med BARN i 7:e månaden. Håller med Fanny, skit i den kommentaren å njut av graviditeten istället ingen ide att lägga energi på sånt. De mår man inte bättre av.



Kram

Kommentera här: