Snart slut på 2009

Ja, snart är det slut på detta år!
Hur tycker ni att året 2009 har varit för er?
För mig har det varit ett kanon underbart år..

Jag kan resumera lite kort om året som gått :

Januari: Jag och Thomas firade 1 år tillsammans den 25:e ♥

Februari: Firade 1 års förlovning den 14:e ♥

Mars: Gick in i 4:e månaden av graviditeten

April: Min systerdotter Isabelle döptes och jag blev gudmor till henne

Maj: Thomas halvsyster Ulrika fick en dotter vid namnet Jasmine

Juni: Tre av mina vänner fick barn. Först ut Elin som födde en dotter Alina den 6:e. Sen min bästa vän Gloria som födde sin dotter Anna den 14:e. Sist men inte minst Martina som födde en son Noel den 24:e. Vi flyttade även ifrån förorten Fisksätra till ett barnvänligt område utanför Farsta, Fagersjö.

Juli: Jag gick in i 8:e månaden av min graviditet.

Augusti: Våran älskade och efterlängtade dotter Alicia kom till världen, den 26:e. Det var den bästa dan i våra liv, en oförglömlig dag ♥

September: Thomas morfar gick hastigt bort i cancer. Alicia blev 1 månad ♥

Oktober: Thomas fyllde 24 år och hans älskade morbror Pierre gick hastigt bort endast 41 år gammal. Alicia blev 2 månader.

November: Jag fyllde 23 år, min bästa vän Gloria och min älskade syster Emma fyllde båda 25 år. Alicia blev 3 månader. Det var begravning för Thomas morbror Pierre.

December: Alicia fick uppleva sin första jul och blev 4 månader. Hon får även uppleva nyårsafton tillsammans med mamma och pappa och våra bästa vänner Johan och Gloria och deras söta dotter Anna ♥

Så detta år har varit ett väldigt fullsatt år med glädje, skratt, tårar, mm...
Jag är så nöjd med det här året, framför allt är jag så nöjd med min graviditet och att vi fick våran älskade Alicia, hon är verkligen allt för oss, skulle aldrig klara mig utan henne. ♥

Jag undrar vad det nya året 2010 har att erbjuda! Nåt liknande som 2009 kanske?

Men hur det än blir så blir nog det året ett väldigt bra år.. :)







GOTT NYTT ÅR PÅ ER OCH GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET!!!!!

1 Fia:

skriven

Hejsan läste i din blogg ang mensen när fick du din mens? Min son är 2 mån och har inte fått mensen än när får man den? ammar du? hare fint gillar din blogg =)

2 En funderare:):

skriven

Ett liknande år? Planerar ni en till bebis som ska komma 2010? Skaffade inte du P-stav nyss?

Kul om ni skulle skaffa en till. Täta barn mår bäst! Har alltid en vän genom livet:D

3 Caroline - Mamma till Freija & Loke.:

skriven

Mitt 2009 har varit underbart! Tror nästan de är de bästa året i hela mitt liv : ) 2008 var såklart också bra då Freija kom till oss. Men det har hänt så himla mycket spännande 2009 med alla freijas framsteg och när lillebror Loke kom till oss. Tror nog att 2010 kommer bli minst lika bra : )

4 Ingela - 2010:

skriven

Du glömde mig i Mars! :'( Jag fyller ju år då.. Kanske inte så viktigt?



Ha det toppen... :)



Kram

5 Tessan- Alicias mamma:

skriven

Svar på kommentar till Fia: Hej Fia! Kul att du gillar min blogg :)

Vad det gäller mensen så fick jag den väldigt tidigt 2 månader efter att jag fick min dotter och det är ganska ovanligt, det är olika från person till person när man får tillbaka mensen efter sitt barns födelse. Så du ska inte vara orolig att du inte har fått den än. :) Jag slutade att amma min dotter när hon var ca 2 månader. Jag hade ingen mjölk kvar.. Så nu ger jag henne ersättning!Funkar jätte bra!Förresten, har du ingen blogg? När födde du din son? Ha det så bra! Kram :)

Kommentera här: