Full rulle!

Godkväll på er såhär på kvällskvisten! Eller snart är det ju natt... ZzZzZzZ
Idag har det varit full rulle sen sju i morse. Vaknade av en liten fröken som låg och pratade och då visade klockan 06:15. Nej, du tack! Sov vidare.. Men jag somnade om vet inte om hon gjorde det med. Vaknade 45min senare och då låg hon och pratade då med. Så vi gick upp och hon fick sin äpplegröt som hon älskar! :)
Sen var det bara att packa skötväskan och hoppa in i duschen. Skulle möta upp Johanna vid korsningen här nedanför där vi bor vid elva. Sen mötte vi upp Emma och Novalie i Farsta till tolv. Trevligt!

Vi gick runt i några timmar. Kändes som en evighet! Jag köpte en lång hood tröja på Gina som jag alltid har velat haft. Älskar långa tröjor! Sen gick vi och käkade på Italiensk restaurang. Skit gott!

Måste bara berätta om nåt sjukt! Vi gick in på Cubus och tittade lite. Jag hittade en skinnjacka som jag bara ville prova. Och jag valde ut min storlek och när jag ska dra ur min arm så känner jag nåt märkligt i vänstra armjackan. Tog ut det och där låg det en plånbok mitt i allt! Fattade ingenting, trodde minsann att det var nåt sjukt skämt.. Så jag visade Johanna den och då var det en äldre man den tillhörde. För i plånboken hittade vi körkort och massa kvitton. Så vi gick upp med den till kassan och lämnade den. Så jag hoppas att den som den tillhör kommer tillbaka till sin rätta ägare :) Egentligen ska man ha ringt till den personen som den tillhörde, men sånt tänker man på i efterhand.

Sen åkte vi hem, alla var rätt slut i kroppen! Det tar på en jätte mycket när man är ute bland folk och går mycket. Men det är skönt faktiskt. :)
Man bränner ju mycket kalorier!

Sen var det bara att ge Alicia välling direkt när vi kom hem och då var klockan runt fyra. Hon somnade i min famn och jag slumrade till med henne i soffan. Vaknade av att Thomas ringde på mobilen. Gick in och la oss i sängen. Sen kom Thomas hem och det var bara att klä på sig och åka igen. WILLYS HERE WE COME!!!
Så vi gled runt där på Willys i en timme. Klockan var runt åtta när vi kom hem och när man ska packa upp allt så tar det ju extra tid. Så klockan var prick nio. Då var det bara att ta fram lite korv med bröd, det fick bli vår middag idag, mysig och trevlig fredagsmiddag! haha :D Jävla korvar hit och dit... sen ge Alicia sin gröt och välling sen bums i säng.

Men inte kunde hon sova inte! Nej, här hemma har hon bestämt själv när hon ska sova. GLÖM OCH DRÖM pruttan! Hon somnade brevid sin pappa i VÅR säng strax innan tio.
Så nu ligger dom och sover medans jag sitter här och kopplar av med att blogga!
Det är min egentid jag får idag :)

Jag ska faktiskt också gå och lägga mig tänkte jag!
Är rätt trött jag med efter dagens bravader...

Hoppas ni har haft en mysig och bra fredag!

puss & kram ♥
1 jenny - jennyn.blogg.se:

skriven

Oj, men, en plånbok där? Så märkligt!



Hoppas den kommer till rätta!



Hopppas ni haft en härlig söndag, många kramar

Kommentera här: