Bvc + snöstorm!

Jahap, då var det eländiga tillbaka igen! Snön alltså..
Det såg jätte fint ut på morgonen där, det såg inte alls så kallt ut när man tittade ut, men det var framåt tolv tiden som det började blåsa till ordentligt och det började snöa mer och mer. Suckade när jag tittade ut!
Var ju tyvärr tvungen att ta mig ut i detta skit oväder för att åka till Bvc.
Så det var ju bara att trä på vantar och mössa och bege sig ut i snökaoset! Det värsta var nog att snön blåste emot mig så när jag gick ner till bussen så kunde jag knappt se nåt, det snöade rakt på mig! :/
Väl framme vid busskuren såg jag min spegelbild och jag såg verkligen ut som en snögubbe! haha :D

Snacka
om fullt med barnvagnar på Bvc. Det finns ett utrymme där man kan ställa sina vagnar. Jag lovar med min vagn så räknade jag vagnar till 12 st. Så jag fick ställa min mitt i vägen! Kunde inte göra på nåt annat sätt :)

Väl där så gick allt jätte bra med våran Alicia. Vi vägde henne först och vågen visade 8100gr och hon är 69,5cm lång och hennes huvudomfång är 43,3cm. Våran lilla tjockis ♥
Hon följer kurvan som man ska sa hennes barnläkare. Hon såg dessutom att Alicia också har fått två tänder och blev jätte glad. :)

Sen efter vägandet och mätandet så fick även Alicia sin 5 månaders spruta. Hon sa inte ett ljud när hon fick första sprutan, men ho vart lite ledsen när hon fick den andra. Men det gick över på en gång. Första gången gallskrek hon ju men inte den här gången och det var skönt :)

Sen var det bara raka spåret hem! Ville bara hem till värmen. Hängde lite tvätt när jag kom hem vid tre. Sen vid halv sex hämtade älsklingen upp oss här hemma och åkte till Willys i Älvsjö och storhandlade, det ekade i kylskåpet. Så nu är det fullt i både kyl och frys :) hatar verligen när det inte finns mat hemma..

Nu har vi mat så det räcker länge :)

Ska snart jag lägga mig, vaknade jätte tidigt i morse av en arg och ledsen tjej :(

Säger Godnatt nu..  puss & kram!
1 Fru Evelina - HappilyEverAfter.se:

skriven

stora tjejen!

jag använder redkens produkter, nu senast köpte jag den lila serien men den guldiga är också kanon!



Kram

2 Emma:

skriven

Då är inte Eddie jätte stor som alla säger hon har ungefär samma mått som han...

Fin blogg du har och söt dotter



mvh emma

3 Fru Evelina:

skriven

Jag köper redken på lookfantastic.com!



Kram

4 linda - pictures, drawings, me:

skriven

sv: tack så mycket! krya på dig du också! :)

5 Jenny:

skriven

Hej tjejen, hoppas ni haft en riktigt riktigt fin helg! Kramisar

6 Anonym:

skriven

Du är väldigt dålig på att uppdatera din blogg. Tyckte du sa att du skulle börja göra det oftare, men det har snarare blivit tvärtom. Du sitter ju vid datorn eftersom du godkänner kommentarer varje dag.

Kommentera här: