Sista maj!

Jaha , idag är det sista maj och det beyder att vi går in i en ny månad igen!
Nu är äntligen sommaren här, eller den har verkligen kommit med stormsteg :) Jag somnade rätt tidigt igår. Gick och la mig vid elva och somnade bums! Var så jäkla trött, satt och jäspade flera gånger om och om igen.. haha!

Min älskade lillebror Viktor kom hit igår kväll, vid nio. Han tyckte lite synd om mig som var ensam hemma. Så han var snäll och gjorde mig sällskap. Gullig bror man har ♥
Vi satt och åt lite godis, jag åt inte alls mycket. Kände mig inte alls sugen på godis över huvudtaget, vilket jag trodde att jag skulle vara eftersom att jag köpte godis. Hm, jaja! :/

Har pratat med min Älskling idag och hans blodvärden har sjunkit nu, det ligger under 100 vilket det inte alls ska göra, det ska ligga över 100 så idag ska i allafall Gastroskopin genomföras! ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!

Jag och Alicia tänkte åka över till honom, men vi skulle vänta med att åka dit tills han får reda på när den ska göras. Hoppas dom kommer hitta nåt när dom går ner i magen och tittar! Man blir ju så orolig..

I morgon ska jag till tandläkaren! Wiieee... NOT! Har inte alls nån som helst lust.
Det kostar så fruktansvärt mycket pengar och jag är bajsrädd att jag har massa hål, vilket jag tror att jag har, för det ilar ganska mycket och jag har ju en ståltråd i överkäken, min kompis Johanna hade också en sån och det visade sig att man bara ska ha den i högst 3 år och både hon och jag har haft den i 9 år och hon hade 6 småhål där den där ståltråden satt fast.. Så då har ju säkert jag det med :(
Men vi får se i morgon som sagt! Urrrrk... hatar tandläkare!!!

Alicia ligger och sover just nu! Väldigt ovanligt att hon sover såhär länge :/
Hon somnade strax efter halv tio och sover än. Hon brukar bara sova i en halvtimme max.. Hoppas bara inte hon börjar bli sjuk! Men det kanske är tänderna som spökar tror jag :(

Nej, nu ska jag klä på mig och göra mig redo ifall jag och Alicia åker till pappa Thomas senare!

Vi hörs senare..
puss & kram!
1 Rosanna:

skriven

sv: Tack så hemskt mycket! :D

Kommentera här: