Isbit!

Hej på er!

Kan man lugnt säga att jag var i morse. Jag lämnade Alicia som vanligt samma tid till halv åtta och vinkade hejdå och gick mot bussen. Hade precis 4min på mig tills bussen skulle komma. Väntade, väntade, väntade och väntade!! Det kom ingen buss. Bussarna går var 10:e minut och det kom ingen på hela 25min som jag stod där och väntade och frös som en idiot!! Det var så kallt.. Men till slut så kom bussen och då var klockan 08:12. Men jag hann till jobbet till 08:45 ändå. Så det var ju precis på håret. :) Men ändå, jag brukar tycka om att varva ner lite med att läsa en tidning eller bara slappna av innan jag börjar jobba. Men men.. Så är det ibland :P

Gud så roligt jag, Alicia och pappa har haft sen vi kom hem. Vi busade i soffan och slog kuddarna lite lätt i ansiktet på varann och Alicia gapskratta när vi gjorde så. Så vi har verkligen lekt med henne, intensivt har det varit! Det har varit så roligt att leka och busa med henne idag.

Nu har jag kanske äntligen fått napp på en lägenhet som ligger i Sköndal. Det är en 4:a på 102kvm. Tycker att det är ganska så skönt med ett extra rum om det kommer nån och sover över hos oss. Men i allafall, det är grönt mellan oss tre som ska byta då så vi får väl se sen vad som händer. Har aldrig bytt sådär lägenhet via nätet så jag vet inte riktigt hur man gör. :/
Så vi får se om vi blir godkända och kan flytta in i den.
Nackdelen är den att vi måste byta förskola till Alicia och det är inte sådär jätte roligt men det är sånt man får räkna med. Thomas kommer då att få ta ut pappaledigt under den tiden. Men jag tänker inte ropa högt än för då blir man bara besviken. :(

Nä, usch vad trött jag är! Allvarligt talat så tror jag inte att jag orkar titta på DH ikväll. Jag är för trött för det!
Så jag ska stänga ner här och tvätta bort sminket och sen gå och sova. Jag kommer nog somna bums på en gång. I morgon börjar jag 08:30-16 då har vi stängt på förskolan för barnen men vi har öppet för vi har planeringsdag i morgon.

Nej nu ska jag tvätta mig och sen sova!
Godnatt...
1 Jenni:

skriven

Ni har extrem tur om bytet går igenom. Vi hade 10 gröna byten på Björnsbytare, men det är alltid någon som hoppar av tyvärr

Kommentera här: