06:54

God morgon! Jag är väldigt utvilad kan jag säga. Igår gick det jätte bra på jobbet. Alla hälsade mig välkommen tillbaka :) vilket är mycket uppskattat från min sida.
Hade en ordentlig huvudvärk igår. Det var nog för att jag var så trött kvällen innan och för att det blev så sent.
Men i allafall.. Kom hem prick fyra igår och vi åt lite resten som var från förigår och sen kom Thomas och vi åkte i princip på en gång till födelsedagsbarnet Ulrika Thomas halvsyster. Så vi åkte dit, kände inte alls för att åka nånstans över huvudtage. Ville bara vara hemma och vila mig. Men vi stannade där till halv åtta sen åkte vi hemåt. Alicia slocknade strax efter åtta. Och jag och Thomas gick och la oss vid nio. Det var så skönt! :)

Låg och läste i boken några sidor. Sen så la jag ifrån mig boken och somnade bums!
Sov hela natten. Såååå skönt :D vaknade strax efter fem då Thomas gick upp och var jätte pigg. Låg kvar till kvart i sex. Ville inte alls gå upp!.... suck....

Idag ser det ut att bli sol i allafall. Jag som trodde att det skulle regna hela veckan. Det bara regnade och regnade igår. Och det blev värsta stora vattenpölar på mitt jobb på gården. Igår skulle jag minsann ha haft gummistövlar. Men jag ska ta med mig dom idag så att jag har dom.

Alicia sitter här brevid mig och säger sitt namn hela tiden och tittar på mig och skrattar! :)
Mitt lilla hjärta

Får se hur det går på jobbet idag med. Men det känns så jävla bra att börja jobba igen! Så trevliga kollegor. Alla är så måna om varann och det är nåt man värdesätter högt. Det är viktigt att känna att man passar in och det gör jag verkligen där. Jag trivs kanon bra på nya stället! :)

Nu ska jag fixa mig innan klockan rusar iväg alldeles för fort!
Vi hörs i eftermiddag. Ha en underbar dag allihopa :)

puss och kram!

Kommentera här: