Onsdag 31 augusti!

Godkväll alla!

Först och främst vill jag passa på att säga Grattis till min älskade ♥ syster Emma ♥ som äntligen har fått en egen lägenhete efter 2 års tid. Under tiden som hon har sökt massor av lägenheter så bodde hon och hennes två barn hemma hos mamma i Huddinge. Och nu har hon äntligen fått ett eget boende. Och inte vart som helst heller! Utan i mitt område. Så vi kommer bo 3 min ifrån varann. Så vi blir grannar! Underbart.. Jag är så lycklig för din skull! Grattis älskade syster. Du har kämpat så länge med både jobb och boende! Och nu har det verkligen ordnat upp sig för dig. Jag älskar dig!

Det har verkligen varit skit konstigt väder idag! Regn, sol, regn, sol osv... Men men.. Det är mest svinkallt på mornarna! Brrr.. Måste verkligen köpa mig en höstjacka! Ska kolla runt lite på nätet om det finns nåt man kan beställa. Kan ni nån bra billig sida som man kan köpa jackor på? Hojta då till. :)

I morgon är det redan 1 september. Och då går alla priser upp på månadskort, årskort, förköpsremsa, smsbiljett ja you name it! Skit irriterande.. Fattar inte hur dom kan höja med hela 100:-. Det är väldigt mycket! Men det är bara att köpa och se glad ut för månadskort måste man ju ha för att komma till jobbet. För att jag skulle slippa betala 790:- i mitten på sep för mitt månadskort går ut då så passade jag på att fylla på idag. Så jag sparade 100:- idag. Men resten av månaderna blir man ju 100:- fattigare! Suck...

Alicia sover som en stock i våran säng! Vi lär ju få flytta på henne sen när vi väl ska gå och lägga oss. Hon breder ut sig i hela sängen. Mammas lilla älskling!
Hon har varit så go och mysig nu ikväll. Hon springer fram och kramar och pussar på mig och säger " mammas älskling " för så brukar vi säga. Mammas älskling eller pappas älskling. Gud så jag älskar våran älskade dotter ♥ och våran kommande bebis. Hon sparkar som en galning där inne. :)
Det är så mysigt!

Nu måste jag gå och ta mig en macka! Är skit hungrig.. Sen går jag och lägger mig!
Nu blev nog detta ett tråkigt inlägg. Ibland tappar man inspirationen till att skriva nåt.. Men nåt blev det ju i allafall. :)

Godnatt!

Kommentera här: