Glad :D

Jag känner mig på jätte bra humör! Underbart.. Jag är så glad för att jag har en sån fin familj och snart blir vi 4 i familjen. Eller snart, det är ju i januari som vi ska få bebis. Så det är ju ett tag kvar i allafall :)
Men innan dess så ska vi hinna ha ett barnkalas också för våran lilla skrutt som blir 2 år om exakt en månad idag. Så det känns helt otroligt att tiden har sprungit iväg så fort. Att våran lilla Alicia blir 2 år ♥
Jag är så glad att hon ska få ett syskon! Jag undrar om det ligger en med snopp eller snippa och tar plast i min mage. Det återstår att se när vi ska på ultraljud nästa månad.

Måste försöka tänka ut vart nånstans man ska ha kalset. Det blir jäkligt trångt här hemma för alla 14 barn och 16 vuxna. Det går inte! Så jag ska kolla om det finns nån lokal här i närheten man kan hyra så att man kan ha kalaset där. Det hade varit skönt att ha det här hemma med tanke på alla saker som ska transportera, men det är ju tur att man har bil åtminstone. :D

Åh jag längtar till hennes kalas!! Vi kommer få ha i två omgångar, barnkalas ena dan och lite fika för resten av släkten dan efter eftersom att den här släkten är ju såååå stor att det inte finns utrymme.

Håller på med middagen. Potatisen kokar och sen blir det torsk med äggsås. Det var bra länge sen vi åt det!
Längtar efter min stora älskling! Jag har sovit själv med Alicia inatt, för Thomas var så snäll och hjälpte sin morfar med att köra upp lite saker till deras landställe i Lumsheden igår. Så han kommer lite senare ikväll! Det var jätte tomt i sängen och jag kunde inte somna på en gång. Somnade nångång efter ett tror jag. :(
Men det är bra att vara ifrån varann så man kan sakna varann lite ♥

Hoppas ni får en bra kväll!
Nu måste jag titta till potatisen och fixa i ordning middagen till oss.

Kommentera här: