Nyårsafton 2012

Nyårsafton idag då! Inte så mycket att fira tycker jag. Ett nytt år åter igen! :)

Vi har idag varit hemma hos Thomas mamma i Fiskis och fikat lite och stannade till på Ica maxi på vägen hem och köpte lite ost, kex och vindruvor. Emma och Burre kommer hit om nån timme och gör oss sällskap. Vi ska spela lite TP (trivial pursuit) och titta på raketerna som alla andra spenderar massa pengar på. Hihi! :D

Jag känner mig rätt så trött! Tindra fick för sig att vakna tio igår kväll och var vaken till ett. Fattar ingenting! Jag försökte med allt, vaggade, gav henne välling, la henne brevid mig i sängen, kollade blöjan, gick runt med henne. Verkligen allt! Men hon ville bara vara uppe! Till slut somnade hon. Jag själv somnade inte föräns klockan två. Ville inte ta sovmorgon för jag såg att klockan var rätt mycket och jag var ändå hungrig. Men dagen har varit bra ändå. :)

Tindra firar in det nya året med ögoninflammation. Stackars lilla pluttis <3 som tur är det bara på högra ögat. Hoppas det friska ögat inte blir smittat. Annars mår båda bra. Dagarna går i rasande fart! Snart ska jag börja jobba och det känna kan jag säga. Men det ska bli skönt på ett sätt! :)

Hoppas ni andra där ute får en jätte trevlig, mysig och bra nyårsafton! Gott slut på det här året.

G O T T N Y T T Å R ! !

Kommentera här: