Bättringsvägen...

Nu framåt kvällen känner jag mig lite piggare, inte alls lika ont i halsen. Men det kanske lär komma inatt sen, men jag får hoppas på att jag är på bättringsvägen!
 
Jag har i allafall hängt upp lite tvätt och den andra tvätten är i maskinen. Det var ett berg med tvätt och jag kände att det är lika bra att ta tag i det nu när man är lite piggare. Idag har vi inte gjort ett ändaste dugg vilket jag tycker är skit tråkigt! Men jag har åandra sidan inte varit så speciellt pigg heller för att hitta på nåt. Jag vill helst bara vila och kurera mig så att man kan bli frisk snart.
 
Hoppas ni har haft en bra dag?! Vad har ni gjort idag då?
Det var jätte regnit på morgonen men det sprack upp rätt så fint. :)
 
Både igår och idag har Tindra fått äta lite majs och potatispuré. Hon älskar det och tycker det är jätte roligt att få smaka nåt nytt. Hon ser för rolig ut när hon smakar och tungan åker in och ut, in och ut hela tiden. Banan tycker hon också om, jag gav två små skedar med banan till henne och det tyckte hon om. Det är så kul att hon börjar bli så stor att hon kan börja smaka på det ena och det andra. Thomas köpte iskuber och nu ska jag laga lite palsternacka och frysa in så kan jag ta fram och tina då hon ska få. :)
 
Funderar på att göra lite nu innan palsternackorna blir dåliga. Vet inte hur länge dom håller i kylen!
 
Hoppas ni får en trevlig kväll! Förresten, ikväll börjar Sommarkrysset med Gry Forsell. Ska ni se det?
Det ska jag se i allafall :)
 
Vi hörs mer en annan dag! ♥

Kommentera här: