Vunnen auktion!

Yes, har även vunnit en till auktion på en polarn och pyret jacka, fast den här gången till lilla Tindra. Hon behöver också jacka. Vet inte vart alla kläder med tjockare jacka och kläder har tagit vägen! Det är helt sinnessjukt hur saker och ting bara kan försvinna sådär :-/ jag börjar fan tro att det spökar här hemma! Kläder och saker försvinner bara av nån konstig anledning. Hm! Wierd.. :S

Men men.. Jag hörde att det plingade till i luren och det var en påminnelse på att budgivningen snart var avslutad! Och jag budade innan det var slut hade 2 min kvar. Och till slut så vann jag den. Också rosa. Skit snygg! 400kr inkl frakt på 40kr. Helt klart värt pengarn! Så den har jag redan betalat för. Får se när den kommer då också :)

Jag kanske också borde lägga upp saker på Tradera och sälja lite. :)

Nu sitter jag i soffan med en filt om mig och väntar på att filmen "abduction" ska börja. Den börjar om 10 min. Den är så jäkla bra!

Barnen sover så gott! Tittade till dom för en stund sen. Båda har badat ikväll. Så nu luktar dom gott <3 mammas älsklingar.

Hoppas ni får en mysig och fortsatt bra söndag! :)

PUSS!
Här är jackan till Tindra :)

Kommentera här: