Here we go again!

Jaha samma visa inatt igen! Usch vad jag avskyr nätter när Tindra får för sig att vara vaken. Jag är inte riktigt med på noterna där. :/

Hade så svårt för att somna igår kväll. Låg och vände och vred på mig. När jag till slut höll på att somna runt tolv där så slog den lilla upp sina vackra grönbruna ögon och jollrade och pratade. Att lägga ner och ge henne nappen igen funkade inte riktigt. Hon skulle bestämt stå upp och hoppa och skrika.
Ingenting funkade! Inte ens att lägga henne brevid mig. Som jag hade hoppats på! Hon hade andra planer den här natten och hålla sin mamma vaken halva natten. Hon snurrade runt sängen som en jojjo och var allmänt jobbig. Var så trött och gråtfärdig. Timmarna gick och till slut somnade hon och då var klockan strax efter 03. Somnade bums och hon vaknade halv sju igen. Tack för den din lilla skit unge! Haha.. Man vet att man lever i allafall :)

Ska strax möta upp Emma och barnen och gå ner till Lidl och köpa fika och sen gå ner till parken där det finns en liten pool för barnen.
Får se om Tindra vill plaska lite. Hon älskar ju vatten.

Hoppas ni andra mår bra annars?!
Nu ska jag packa lite i skötväskan och sen försöka få liv i den lilla som just nu ligger på mitt bröst och snarkar. Hade verkligen kunnat lagt mig ner jag med och sovit lite. Sömn är så himla viktigt när man är småbarnsförälder eftersom den rubbas ständigt.

Sköt om er!
PUSS ♥

En som älskar smörgåsgurka till frukost



1 Kicki:

skriven

Hur är det med er? Längesen man hörde något.
Kram Kicki.

Kommentera här: