Ensam :(

Godkväll eller eftermiddag rättare sagt!
 
Sitter ensam här hemma utan barnen och det känns riktigt jäkla konstigt. Thomas tog med sig båda barnen hem till sig så att Tindra vänjer sig med att sova där eftersom hon kommer få bo där varannan vecka sen efter att jag har börjat jobba igen.
 
Idag har vi bara tagit det lugnt. Jag vaknade strax innan halv nio. Det var så skönt! Somnade på soffan igår redan vid halv tio och sov fram till elva och gick och klädde av mig och fortsatte och sov vidare fast i sängen.
 
Tänkte gå hem till Emma nu. Tror inte jag riktigt vill sova själv nu! Usch.. Fast jag tror man vänjer sig. Men jag känner mig så ensam just nu och vill umgås lite med henne och behöver skratta lite. :) Trivs att vara med syster yster. ♥ ska bara packa ner sovkläder och tandborste. Sen är jag redo att gå upp till henne!
 
Saknar mina älskade små troll! Men jag vet att dom har det bra med sin pappa. För dom älskar sin pappa och det kommer jag alltid att göra också! Det är bara synd att det inte fungerar mellan oss, men huvudsaken är den att vi fungerar som vänner och fortfarande har en fin och bra kontakt för barnens skull. Det är det viktigaste.
 
Hoppas ni har haft en fin och mysig påsk tillsammans med nära och kära!
Vi har verkligen inte firat påsken i år förutom att Alicia fick godis. Men inte ätit nån påskmat. Tycker det är så överskattat. Det räcker att man äter sån mat på julafton för det är i stort sett samma mat. Så tråkigt!
 
Nu ska jag gå upp till syrran och hennes familj!
Sköt om er.
 
PUSS!

Kommentera här: