Fredagsmys ❤

Godkväll!
Jag har haft en mysig fredag med min minsta lilla tjej. Alicia och T åkte upp till hans pappa i Sandviken och kommer hem på söndag.

Jag köpte med mig pizza hem till oss och vi myste framför film. Lorax självklart! Den animerade filmen är jätte poppis här hemma :)

Tur att Alicia ska få den i julklapp av sin älskade moster. Haha! 

Sen ville Tindra bada. Sagt och gjort! Bara att fylla badkaret. Passade på att klippa lite av det slitna håret. Klippte väl drygt 1cm kanske 2. Haha, jag är asdålig när det kommer till hur mycket 1cm är. Men bättre blev det iaf! Lite ojämn blev det också men det var inte så värst mycket.

Nu har hon somnat i soffan efter lite godis.
Ska bära in henne till min säng så får hon fortsätta sova vidare där.

Jag ska då passa på att titta på mina program. Supernatural! Och ja jag ska dregla jävligt mycket som Thomas alltid säger. Haha! :D

Hoppas ni har haft och fortfarande har en mysig fredag!
Här har det plinga mycket på dörren. Sammanlagt har det varit runt 15 barn här och fått godis. Så nu är det slut! 

Nu ska jag fortsätta min kväll här!
Ta hand om er! ♡

puss och kram

Lite bilder från ikväll!

Pizzatime!!

Bad time! :) 

Nyklippt och nybadad ♡

Slutkörd efter fredagsmyset med mamma ❤

Min lilla älskling som ligger helt utslagen på soffan efter fredagsmyset med mamma ❤

Kommentera här: