Tisdag 15 december!

Godmorgon på er alla läsare!
Hoppas ni har sovit gott. Jag somnade i skaplig tid igår kväll. Runt 22 tiden. Det var faktiskt väldigt skönt!

Dom senaste nätterna har båda tjejerna vaknat och det är så jobbigt. För sömnen blir så rubbad! Men samtidigt tycker jag att det är så mysigt när mina älskade tjejer sover tätt intill mig. Då känner jag mig trygg! ❤
Även om mina tjejer kan driva mig till vansinne och är riktigt trotsiga just nu så älskar jag dom över allt annat i världen! Min kärlek till dom kan inte mätas med nåt annat i världen. Dom är mitt allt! 

Inte så långt kvar till julledigt. Kommer bara ha semester dagen innan jul. Sen kommer jag dessvärre jobba. Har inte råd att ta föräldraledigt när jag precis varit sjukskriven. Jag har bara dom lägsta dagarna kvar. 180:-/dag och sen skatt på det. Det är inte mycket att hänga i julgranen. Jag är glad om jag får 14 000: i lön fast jag jobbar heltid. Inte mycket alls!

Nähäp. Dags att jobba! Är på jobbet nu.
Barnen är redan lämnade.

Ha en bra dag!
Det ska jag försöka ha. 

Puss och kram på er!
Bild på min älskade lilla familj ❤

Kommentera här: