Onsdag morgon!

Godmorgon!
Imorse väcktes jag av alarmet kl. 05:20. Inte alls pigg och sugen på att gå upp. Men lika bra att ta tjuren vid hornen. 😂

Jag är helt slut fortfarande från igår. Tempot gick i ett. Upp tidigt, lämna barnen på två olika ställen, jobbat, hämtade barnen + 2 extra och hem och laga middag, duka, sätta på tvätt, hänga tvätten, fixa barnen inför läggning och sen hänga en till tvätt och sen fick jag äntligen duscha! Thomas kom hem sent igår. Runt 8. Så jag kände bara hur huvudet snurrade! 😩 helt slut. Och då hade jag tänkt storstäda också men det hann jag inte med. Så det får bli idag istället.

Idag slutar jag 15:45. Så då är det bara hämta barnen och sen hem och fixa ugnspannkaka till middag det ville tjejerna ha. 😊

Hoppas ni andra mår bra.
Jag mår bra förutom att det börjar bli kallare och mörkare och jag blir alltid extra trött på hösten. 😩

Men men.. bara att bita i det sura äpplet!
Jag är strax på jobbet.

Ha en bra dag allihopa!
Sköt om er.

Puss och kram ❤ 

Kommentera här: