Hahaha! 😂

Kan inte riktigt slÀppa det hÀr!!
VĂ„ran "Elsa" katt kommer numera heta "Olof". Elsa Ă€r en hankatt. Hahaha! 😂
Det uppdagades nĂ€r Johanna med hennes familj var hos mig som "Elsa" la sig pĂ„ bordet och ville bli kliad pĂ„ magen av Johanna. Hon sĂ€rart pĂ„ benen och Johanna utbrister, "men sĂ„dĂ€r ser ju vĂ„ran Findusmjau ut dĂ€r bak" tittade frĂ„gande pĂ„ henne och var tvungen att kika pĂ„ andra katten Anna och dom sĂ„g ju inte alls likadana ut dĂ€r bak. Hittar dĂ„ kulorna pĂ„ "henne" 😂 Stackars katt som har fĂ„tt heta Elsa under tiden nĂ€r hon Ă€r en Olof. SĂ„ jĂ€klar stört!

Åh fy fan vad jag och Johanna skrattade! Aldrig skrattat sĂ„ mycket i hela mitt liv. Det var det roligaste pĂ„ det hĂ€r Ă„ret för att börja Ă„ret sĂ„. 😂

SĂ„ nu pĂ„ mĂ„ndag ska jag ringa veterinĂ€ren och förklara lĂ€get. SĂ„ vi fĂ„r en operation för kastrering. Innan det blir inavelt sĂ„ att det inte blir kattungar. Det vill vi inte ha!! Åh nej.

Kan fortfarande inte sluta skratta!!
Dom som hade katterna innan sa att det var tvÄ honor. SÄ vi har ju sÄ klart litat pÄ det. Men tycker ÀndÄ det Àr mÀrkligt att inte veterinÀren har kollat upp det nÀr vi ÀndÄ har varit dÀr tvÄ gÄnger. Men men!

Snart ska kulorna bort iaf!

Nu blir det godnatt för min del.
Sov gott! Godnatt.

Puss och Kram ❀ 

Kommentera hÀr: