Underbart!

Med solen som skiner så fint och det är klar blå himmel :)  Kan inte bli bättre.. jag känner redan nu att jag börjar bli piggare och livet ser ljusare ut än vad det har gjort på ett tag nu.. Tänk vad solen verkligen kan få en att ändra humör! Längtar ännu mer nu till sommaren, jag känner hur våren kommer med stormsteg och det är kanon, underbart! Jag älskar allt som har med våren och sommaren att göra ..  <3  I Love the spring and the summer! 
Idag började jag kl. 8 och slutade kl. 13.30 det känns jätte skönt att sluta så tidigt så mycket som jag har jobbat dom senaste veckorna.. Så den här dagen ska jag ta vara på, bara njuta av att det är sol och blå himmel och bara riktigt lata mig idag, för det får man faktiskt göra! Det tycker jag att jag förtjänar..
I morgon som sagt så börjar jag kl. 9 och stänger förskolan kl. 17.30 så då blir det till att åka hem till mamsen direkt efter jobbet och börja röja lite i mitt rum innan jag ska tömma mitt rum för gott nästa helg har jag bestämt :)
Det tycker jag ska bli jätte kul, att få fixa och dona när man ska packa upp alla saker sen.. wiieee vad roligt!  :D

Sen på lördag är jag uppbokad med min kära fanny, ska hem till henne och sova över och hjälpa henne med inbjudningskorten som ska snart skickas iväg, bråttom, bråttom!!!  Så det ska bli väldigt spännande och roligt att hjälpa till med bröllopsbjudningar.. Ja, tänk snart så gifter sig mina vänner Fanny och Alexander den 6:e juni ....
Snart är det ju mars månad, på lördag och då är det ju bara 3 månader kvar, och jag som inte ens har tittat på en ändaste klänning att ha på mig på deras stora dag, men det kommer som sagt!  Jag tar det lugnt jag... hihi... :D

Nä, nu kurrar magen verkligen, har inte ätit sen lunch och det var spenatsoppa, inte så värst gott! =/
Så jag får gå ut i köket och laga till nåt att äta för nu är jag något hungrig...

Nu blir det matdags!

Den här bilden får mig att må underbart, solen får mig att må toppen!

image136


Kommentera här: