Utmanad..

av Janine att skriva om mina tvångstankar..
Gud vad roligt!

När jag ska åka nånstans så tittar jag alltid till spisen det första jag gör och ser till att allting är avstängt, kan säkert göra det två tre gånger innan jag riktigt förstår att det verkligen är avstängt.

• Kan inte låta bli av känna på dörren typ sådär fyra gånger innan jag ska lägga mig, måste veta exakt om det är låst ordentligt, vilket gör att jag kan låsa upp ett antal gånger och låsa igen för att verkligen veta att det är låst nu på "riktigt".

• Måste alltid ha allting snyggt och prydligt i skåpet annars blir jag helt snurrig i huvudet.

• Kan verkligen inte låta bli allt som har med sår att göra, måste genast vara där och pilla bort skorpan, pillar tills det oftas blöder

• Är sjukt rädd för djupa vatten, tanken på att inte kunna nudda bottnen ger mig rysningar i hela kroppen och jag får genast panik

• Måste alltid pussa älsklingen godnatt annars kan jag inte sova

• Måste alltid ha tvn på när jag sover annars kan jag inte sova (sätter dock på timer då)

• Får för mig jämt att jag blir förföljd när jag går ensam

• Måste alltid rätta till en tavla om jag ser att den hänger snett, annars kan jag titta på den i alla evighet och reta mig på den

Ja det var nog det, kommer inte på mer, men det är mycket ändå! :)

Kramisar/ Tessan  ♥



Kommentera här: