nya sängar

Idag har jag och älsklingen köpt sängar på Jysk. Vi tog två par 90 sängar med dubbelmadrass som kostade 1300:-/st. Så vi passade på att köpa dom när vi fick ett sånt erbjudande! En hel madrass 180 x 200 som täcker båda sängarna som egentligen skulle kosta 2000:-, men vi fick den på köpet när vi köpte sängarna! Vilket kap... :)
Man ska ju passa på.. så nu har jag och älsklingen äntligen lagt upp sängarna och allt är färdigt och fixat!

Då var det bara att inviga den ikväll då :)  Ska alldeles strax krypa ner i min nya säng och man får ju hoppas på att jag sover gott inatt, för jag behöver sova när jag ska upp vid halv 5 för att öppna..
slutar tidigt i morgon och då ska jag och älsklingen åka direkt till Ikea och där ska vi möta upp min fanny och hennes alle.. så vi ska gå runt och titta lite och handla lite små saker! :) mysigt ♥  längtar efter min fanny! :)

Nu ropar älsklingen! han vill att jag ska komma till den nya sängen och mysa med honom och det finns inget annat jag hellre vill än att mysa med honom just nu ♥

Dags att inviga sängen! :)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig torsdagskväll!

Nu ska jag gå och natta!

puss och kram ♥

Kommentera här: