Underbart!



Nu har äntligen snön kommit till oss! :)
Jag hoppas den stannar kvar hos oss, för det är kramsnö ute!
Det är så mysigt när man ser snön på träden. Detta innebär att vi snart ska på julmarknad på Gröna Lund..
Hur mysigt kommer inte det bli då?  ♥

Har tagit lite bilder här hemma från balkongen så ni får se hur det ser ut hos oss!
Idag tar jag det bara allmänt lugnt, slappar som bara den! Älsklingen är hos min morbror och umgås med honom.. Dom tycker om att vara med varann, så jag är hemma ensam med katten Lakritz så klart och det är jätte mysigt och skönt att få vara ensam ett tag och få sin egen tid för sig själv, det behöver man ibland :)

Vad ska ni annars hitta på för nåt denna snöiga lördag?
Jag ska bara ladda ner massor med filmer och ligga och titta på dom och tvätta och hänga tvätt. Fast jag vet inte på vad? För tvättställningen är trasig av en konstig anledning, den har liksom släppt i hållningen så den är helt paj! OOoops, så det får bli att köpa en snabbt som attans snart då, har inget att hänga kläderna på! Får hänga tröjor på galjer och underkläder på närmaste element :)
Jaja det ordnar sig säkert!

Nu börjar det bli mörkt, fast klockan är strax innan tre. Helt makalöst vad mörkt det blir fort!
Nästa helg är det första advent och då ska vi pynta här hemma, måste inhandla massor med ljusstakar äger ju ingen!
Sen ska det bakas för fulla rullar, massor med lussebullar och pepparkakor! Så himla roligt med julen, speciellt om man får pyssla och dona själv ;)

Nej, nu ska jag börja tända lite lampor för nu är det ganska mörkt här i hemmet och sen ska jag titta runt på julklappar till min älskling ♥
Vet nog på ett ungefär vad jag ska köpa till honom..

Vi hörs sen!
Lägger upp snöbilderna när kameran har laddat! :)

Uppdate:
Här kommer nu lite bilder på hur det såg ut på dagen här i Fisksätra :)


Kommentera här: