Onsdag 090429

Solig men blåsig dag!

Hur har eran dag varit? Min har varit rätt så lugn..
Slutade vid ett och åkte till Forum och gick och tittade i affärer.
Hittade en jätte fin mammatröja på H&M som jag bara var tvungen att köpa. Alla tröjor jag har åker ju bara upp över magen och det är ju minst sagt skönt!
Gick runt i Forum till tre och sen var jag tvungen att dra mig vidare till Ektorp till läkaren och få förlängd sjukskrivning.
Fick sitta där i över 40min skulle in till den manliga läkaren 15.20 och han var kraftigt försenad, när han väl kom så skulle han in och ta sig en fika så det blev ytterligare 5 min som jag fick vänta, så klockan visade 15.50 när jag kom in till honom. Snacka om att jag var måttligt irriterad! Hade ingen som helst lust att sitta kvar där och vänta.. Hade sån god lust att bara ställa mig upp och gå därifrån. Usch, sånt där tycker jag inte om!
Han kunde inte ens ursäkta sig heller varför han var försenad.. Han kunde väl för fan ändå ha sagt nåt med tanke på att jag fick sitta och vänta på honom i över 30min. Skandal!!! Men i allafall jag blev fortsatt halvtidssjukskriven f om 1/5 - 15/6
sen får vi se under tiden hur det går för mig om jag orkar fortstätta jobba dom fyra timmarna eller om jag blir heltidssjukskriven, det återstår att se.

Sen åkte jag hem och har inte gjort så mycket sen jag kom hem, kollat runt lite på nätet och läst lite bloggar :)
Har mest tagit det lugnt.. Orkar inte göra så mycket för min rygg säger ett och annat nu på senaste tiden! Usch...

Så nu har vi kommit hem för en halvtimme sen.
Thomas var och hjälpte sin mamma med bilen och sen åkte vi till Ektorp och köpte pizza.
Eller ja, jag åt en kebabtallrik med pommes, supergott! :)
Så nu har jag borstat tänderna och satt på mig pyjamas och morgonrock..

Tänkte inte lägga mig allt för sent, nu när jag inte har haft i höfterna på bra länge så ska jag ha ont i ryggen istället..
Kan man aldrig få gå frisk nån gång utan smärta?

Jaja.. Nu blir det soffan framför tvn..
Vi hörs i morgon.

Godnatt på er kära läsare! :)

Kommentera här: