BF+6

Nu är det 6 dagar som jag har gått över tiden..
I morgon är det en hel vecka som jag har gått och det är väl normalt.
Men jag känner inte alls för att gå över mer nu. Jag är ganska less på den här magen nu!
Den är världsastor och den är mest i vägen nu.
Men jag hoppas på att vi har bebis under slutet på veckan, med andra ord väldigt snart : ]

I morgon är det Barnmorskebesök igen på eftermiddagen.
Känns inge roligt att behöva komma tillbaka dit med magen i vädret igen.. * s u c k *
Hon kommer nog att ta lite prover och så och kolla att allt är bra med mig och bebben..
Ska även passa på att fråga henne när hon tycker att jag borde ringa förlossningen om jag inte har fått bebis innan den 1 sep. Då är det exakt 2 veckor som jag har gått över tiden!
För då kanske det blir så att jag blir igångsatt och det är inget jag vill, jag har hört att det är värre! : /

Faaan att det ska ta sån tid för bebis att bestämma sig för att komma ut!!!!
Vi vill inte behöva gå och vänta såhär längre..
Det känns som en evighet att gå här hemma och ingenting händer..

Vi får se när det vill sätta igång, hoppas på snart!! : ]

Kommentera här: