Godmorgon!

Godmorgon på er!  Har ni sovit gott inatt?? Jag somnade strax efter ett inatt och Thomas kom hem strax efter två så jag slapp ju sova ensam så länge, det var skönt! Jag hade både lampan i hallen tänd, hjärtlampan ovanför spjälsängen tänd och sen tvn på för att jag skulle känna mig så trygg som möjligt! Men jag somnade ändå rätt så snabbt. Alicia har sovit i stort sett hela natten, hon har väl vaknat kanske 2 ggr och ville ha mat. Det är så skönt att ha henne brevid sig i sängen för då kan man bara slänga fram tutten så får hon äta lite, sen somnar hon om igen. Hon sover så vackert! Men vi har i allafall sovit gott..

Och jag ska fixa lite frukost till mig, Thomas sover och han behöver sova. Så honom väcker jag inte!
Han kommer nog ändå komma upp och göra sällskap vid frukostbordet. 

Idag ska vi bara ta det lugnt. Har inget inplanerat, vilket är himla skönt! Ville inte vara den som är ute och ränner hela tiden, dels har jag inte alls mycket pengar kvar, typ 900:- att leva på tills nästa månad, sen har ju Thomas också pengar som vi egentligen har tillsammans, men jag själv har bara så lite. Så det blir att hålla i pengarna. Och jag som fyller år också om 2 veckor, den 12:e nov. Det kommer nog inte bli nån bjudning då, för det ska ju bakas bullar, handla tårta och kakor och massa annat och det har vi inte riktigt råd med den här månaden. Men nästa månad blir ju jävligt mycket pengar hoppas jag på, om FK betalar ut pengar för dom 2 veckorna Thomas var hemma från jobbet, när vi var på BB. Så vi får se hur nästa månad ser ut! Alla månader ser så olika ut..

Men nu ska jag sluta sitta här och babbla, magen kurrar och jag ska ta fram frukosten nu..

Vi kanske hörs senare!  puss & kram ♥ 
1 bella:

skriven

Varför är det så att alltid Försakringskassan skall strula?

Jag bor i Munkmora på Skyttevägen :D

har bott här nu 5år :() och trivs jätte bra.



//Puzzzzzzzzz

2 anna:

skriven

Hur gick det för tomas och teoriprovet?

3 Tessan:

skriven

Svar till Anna:

Han klarade inte teoriprovet. :( Men han ska skriva igen den 24:e nov. :)

4 Jenny:

skriven

Hej tjejen:) Önskar er en RIKTIGT härlig fredagkväll och helg!



Kram Jenny

Kommentera här: